poniedziałek, 14 stycznia 2013

Właśnie Bawię się z mamą

Właśnie bawię się z mamą i nie mam czasu na pisanie :))

Ale mimo to postanowiłem zajrzeć tu do was i pokazać Wam moje nowe śluzaki
Oraz śluzaki które moja mama zrobiła dla moich kolegów


 Burpy, Kryształek ( należy do Kuby) Bańka



Kryształek
Mam zrobiła go na prośbę mojego kolegi ze szkoły


 Joules Prądowy Śluzak




 Bańka, Joules, Burpy





Burpy i Burpy (Jeden taki śluzak należy do Kuby)

 Kuba to drugi mój kolega ze szkoły ale z tym Kubą chodzę do klasy 
bardzo się lubimy Kuba jest bardzo wesoły





 Straszoduch został zrobiony dla Piotrka mojego kolegi ze szkoły




A tutaj cała paczka śluzaków pysiaków :)))

Pozdrawiamy Serdecznie 

Filip i Mama 

1 komentarz:

  1. czy można prosić o jakiś wzór, schemat na nie??? Albo choć wskazówkę???

    OdpowiedzUsuń